Hírek
2021. Május 03. 06:34, hétfő |
Bulvár
Forrás: mti
Egy japán animációs film megelőzte a Mortal Kombat akciófilmet
Egy japán animációs film megelőzte a Mortal Kombat akciófilmet az észak-amerikai kasszasikerlistán.
Az emberevő démonokkal küzdő árva fiúról szóló Kimecu no Jaiba - Mugen no Densa (angol címe Demon Slayer) című animé egy Japánban rendkívül népszerű manga- és tévés animesorozat nyomán készült. Iparági becslések szerint a hétvégén 6,4 millió dollárt forgalmazott az észak-amerikai mozikban - adta hírül a variety.com filmes portál.
A Simon McQuid rendezésében forgatott Mortal Kombat című akciófilm egy hete még meg tudta előzni a japán produkciót a kasszasikerlistán, most azonban a második helyre szorult 6,2 millió dolláros jegybevételével Észak-Amerikában.
A Demon Slayer egy héttel ezelőtti bemutatása óta 34,1 millió dollárt forgalmazott az Egyesült Államokban és Kanadában.
A nemzetközi piacokon és Japánban is kasszasikerlista rekordot döntött: Japánban 368 millió dolláros jegybevételével minden idők legnagyobb kasszasikere lett. A film globális bevétele már 440 millió dollár (132 milliárd forint) fölött jár.
Az észak-amerikai kasszasikerlista harmadik helyére a Godzilla Kong ellen című akció sci-fi futott be 2,7 millió dolláros jegyeladással. Az öt hete játszott filmre Amerikában több mint 90 millió dollárért (27 milliárd forint) váltottak jegyet.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 24. 07:42, péntek | Bulvár
Oscar-díj - Az Emilia Pérez kapta a legtöbb, 13 jelölést, idén megint van magyar jelölt
Jacques Audiard Emilia Pérez című, spanyol nyelvű musicalje kapta a legtöbb, 13 jelölést csütörtökön Los Angelesben az amerikai filmakadémia díjaira.
2025. Január 24. 07:38, péntek | Bulvár
Bombafenyegetés - Vitályos Eszter: az elhibázott brüsszeli migrációs politika miatt veszély fenyegeti egész Európát
Jól látható, hogy hova vezet az elhibázott brüsszeli migrációs politika, ami miatt veszély fenyegeti egész Európát
2025. Január 22. 07:46, szerda | Bulvár
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2025-ös Global 500 ranglistája alapján.