Városlista
2025. február 3, hétfő - Balázs

Hírek

2013. Március 20. 16:57, szerda | Belföld
Forrás: MTI

Havazás - A mobilszolgáltatók jóváírást adnak a hóban rekedt ügyfeleiknek

Havazás - A mobilszolgáltatók jóváírást adnak a hóban rekedt ügyfeleiknek

A mobilszolgáltatók jóváírást adnak azon ügyfeleiknek, akik a múlt hétvégi szélsőséges időjárás miatt a hóban rekedtek és ezzel összefüggésben használták mobiltelefonjaikat.

A Vodafone a honlapján található online nyomtatványon várja az érintett ügyfelek jelentkezését, a telenorosok sms-ben jelezhetik szolgáltatójuk felé igényüket a jóváírásra. A harmadik nagy mobilszolgáltató, a T-Mobile az MTI érdeklődésére azt közölte szerdán, hogy még ezen a héten tájékoztatja előfizetőit a kompenzáció részleteiről.
A Vodafone átvállalja a hóban elakadt ügyfelei belföldi hívás és sms költségeit. A jóváírásra a 2013. március 14., csütörtök déli 12 óra és március 17., vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Vodafone-osoknak van lehetőségük.
Az érintett ügyfelek a Vodafone honlapján található online nyomtatványon (www.vodafone.hu/jovairas) tudják jelezni igényüket - részletezve az elakadás időpontját és helyszínét - legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.
A Vodafone - az adatok ellenőrzését követően - számlás ügyfelei esetén az összeget a következő telefonszámlából írja jóvá, míg feltöltőkártyás ügyfeleinél ennyivel tölti fel az egyenleget április 15-éig. Az érintett Vodafone ügyfelek a pontos összegről mindkét esetben sms-ben kapnak tájékoztatást.
A Telenor Magyarország Zrt. azt írta közleményében, hogy kedvezményt biztosít a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.
Az érintett telenoros ügyfeleknek a 1747-es számra kell elküldeniük a "hóvihar" szót tartalmazó ingyenes sms-t március 27-ig, a szolgáltató pedig április 3-án tájékoztatja őket a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét - teszik hozzá.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Február 02. 08:32, vasárnap | Belföld

MÁV: tavaly ötből négy személyvonat késés nélkül közlekedett

A MÁV tavaly több mint 1,1 millió személyszállító vonatot közlekedtetett, ötből négyet késés nélkül - közölte a közlekedési társaság szombaton az MTI-vel.

2025. Február 02. 08:28, vasárnap | Belföld

Nagy Márton: a turizmus csúcsteljesítményt nyújtott tavaly

A turizmusban van lendület és erő, \"csúcsteljesítményekről\" lehet beszélni a 2024-es évben - mondta Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a 32. Turizmus Évadnyitó Gálán szombaton Budapesten.

2025. Február 01. 09:13, szombat | Belföld

9 százalékkal nőttek az ipari termelői árak

2024 decemberében az ipari termelői árak átlagosan 9,0 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit.

2025. Február 01. 09:12, szombat | Belföld

Sűrű köd nehezíti a közlekedést több megyében

Több megyében is akár 100 méter alá csökkent a látótávolság köd miatt - közölte a pénteken az Útinform.