Hírek
2011. Augusztus 09. 07:49, kedd |
Bulvár
Forrás: Story Online
Élő adásban villantott a popsztár
Nem megfelelően összeállított ruházata miatt kibuggyanó keblével dobta fel előadását Nicki Minaj az egyik reggeli show-ban.
Mesterségesen hatalmasra pumpált hátsója szokta általában a legnagyobb figyelmet kapni Nicki Minaj esetében. Pénteken azonban a bal melle magára irányította a reflektorfényt, amikor fellépése közben kibuggyant a felsőjéből. Az apró balesetet pedig percekig észre sem vette, így vígan folytatta David Guettával közös új slágerének előadását.
A meglepetés villantással feldobott műsorszámot egyszerre több millió ember látta élőben, ugyanis a Good Morning Americában esett meg. A legtöbben közülük persze nem fogadták kitörő örömmel Nicki malőrjét, és telefonon, illetve e-mailben azonnal panaszt emeltek a műsor ellen. Egyesek egyenesen Janet Jackson hírhedtté vált 2004-es Super Bowlos mell-előkapásához hasonlították. Ami nemcsak a villantás oka miatt helytálló. Mert ahogyan - kimondatlanul - Janet és Justin Timberlake akciója sem véletlen volt, korunk legnépszerűbb rapperhölgye is egy gerilla akció része volt. A GMA nézettsége ugyanis alaposan visszaesett, Nicki miatt azonban elég sokan kapcsoltak át oda, és a botrány miatt rengetegen beszélnek a reggeli műsorról. Amire bizonyíték ez a cikk is, vagyis a terv működött.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 24. 07:42, péntek | Bulvár
Oscar-díj - Az Emilia Pérez kapta a legtöbb, 13 jelölést, idén megint van magyar jelölt
Jacques Audiard Emilia Pérez című, spanyol nyelvű musicalje kapta a legtöbb, 13 jelölést csütörtökön Los Angelesben az amerikai filmakadémia díjaira.
2025. Január 24. 07:38, péntek | Bulvár
Bombafenyegetés - Vitályos Eszter: az elhibázott brüsszeli migrációs politika miatt veszély fenyegeti egész Európát
Jól látható, hogy hova vezet az elhibázott brüsszeli migrációs politika, ami miatt veszély fenyegeti egész Európát
2025. Január 22. 07:46, szerda | Bulvár
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2025-ös Global 500 ranglistája alapján.